.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
استاندار گيلان:مسئوليتي غير از خدمت نداريم

برنامه كاري در گيلان بسيار جدي و قوي است و همه ما مسئوليتي به غير از خدمت به مردم ولايت‌مدار اين استان نداريم. 

مهدي سعادتي ظهر امروز در جلسه هماهنگي بخشداران و فرمانداران استان فرمانداران را منصوب نظام دانست و اظهار داشت: فضا و روحيه كاري بايد در مسير خدمت بيشتر به مردم ولايت‌مدار گيلان باشد.
وي ادامه داد: هركس از اين فرصت استفاده كند براي دنيا و آخرت خود توشه‌هاي ارزشي و معنوي فراهم مي‌كند و با توجه به پايان سال بايد تمام هم و غم خود را براي برطرف كردن مسائل شهرستاني كنيم.
استاندار گيلان با بيان اينكه مسئوليتي به غير از خدمت به مردم نداريم، افزود: بايد لذت و شيريني كار در نظام الهي و اسلامي را به ذائقه مردم بنشانيم.
وي خاطرنشان كرد: بايد نشان دهيم كه دولت اسلامي در ابعاد مختلف توان مديريت نظام اسلامي را دارد و مديريت عالي براي دنياي اسلام داشته باشيم.
سعادتي مردم گيلان را داراي سوابق و فرهنگ بالا و ممتازي خواند و تصريح كرد: مردم گيلان با نگاه تيزبين خود نظاره‌گر عملكرد ما هستند و خداوند نيز ما را مي‌بيند بنابراين نقش پررنگ حاكميت اسلامي بايد برجسته شده تا حاصل عملكردمان فضاي ارزشي باشد.
وي معيار و ملاك تمام مسئولان را ولايت فقيه دانست و افزود: معيار و ملاك‌هاي همه ما ولايت و حفظ و تقويت آن است و در اين مسير بايد طوري كار كنيم كه اين سنگ بناي نظام جمهوري اسلامي ايران حفظ شده و پرقدرت‌تر از هميشه شود و همه بر مدار ولايت حركت مي‌كنيم.
استاندار گيلان ايجاد فضاي همدلي و صميميت در استان را مورد تاكيد قرار داد و گفت: اين فضا را بايد در نوع تفكر، مديريت و نوع كار خودمان سياست‌گذاري كنيم.
وي اضافه كرد: فرمانداران و بخشداران وظايف سنگين‌تري را در حوزه كاري خود بر عهده دارند بنابراين بايد در ارتباط با مردم نسبت به تمام اقشار جامعه خود تعهد و مسئوليت داشته باشند.
سعادتي با اشاره به اهميت كار فرمانداران بيان داشت: فرمانداران بايد باتوجه به اهميت كار خود از لحظه‌ها نيز استفاده كنند زيرا برنامه كار در استان بسيار جدي و قوي است و بايد هرچه سريع‌تر به رويكردها و اولويت‌هاي كه داريم پرداخته شود.
وي به اهميت كاروان راهيان نور اشاره كرد و اظهار داشت: طبق تأكيدات رئيس جمهوري، بحث راهيان نور را با سرعت و دقت هرچه بيشتر پيگيري مي‌كنيم و اين ايام كه پيك كار راهيان نور است تمام فرمانداران نيز در يك ارتباط هماهنگ با مسئولان راهيان نور استان براي تسريع در اعزام راهيان همكاري همه جانبه را داشته باشند.
استاندار گيلان از تشكيل ستاد راهيان نور كه وظايف و مسئوليت‌ها در آن مشخص شده است، خبر داد.
هامون محمدي فرمانده سپاه قدس گيلان نيز در اين جلسه فرمانداران را پيشاني راهيان نور خواند و اظهار داشت: امسال از تعداد سهميه استان كه 32 هزار و 300 نفر است، تاكنون 21 هزار نفر در قالب راهيان نور اعزام شده‌اند و بقيه نيز در همين ايام با كمك فرمانداران اعزام مي‌شوند./1290


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

روح الله 26 اسفند 1389
برخي از فرمانداران از سن بازنشستگي هم گذشته اند. چرا همين مسوولين زمان كه جوان بودند معترض به بي اعتمادي بزرگترها نسبت به آنان بودند ولي وقتي خودشان مسوول سدند ديگر به جوانان اعتماد نمي كنند و جوانان فقط زينت سخنرانيهايشان شده اند.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.067 seconds.